Miracles de Nostre Dame par personnages: Miracles [textes

Couverture
Firmin Didot, 1881
 

Pages sélectionnées

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 194 - Or cognoiz je maintenant bien Que povre homme est touz jours bas mis, Et que nul ne li est amis S'il n'est riches et plain d'avoir.
Page 66 - Voir est que la pucelle jains, Et pour samour sui si attains Qu'en nul estat ne puis durer, Pour ce que le pere endurer Ne souffrir ne veult que je l'aie A femme, dont le cuer m'esmaie ; Nient mains, se je puis tant feray A ce cop ci que je l'aray. Va t'en...
Page 47 - Car par ci passent fol\ et sages, Et aussi c'est le droit marchié, Puis que jay jusques cy marchié Jus le mestray.
Page 3 - ... anciennement dans la langue, à une époque où minus > moins était encore senti comme un adjectif, au même titre que minor > mendre. Or, rien, à notre connaissance, ne justifie une telle supposition. Il est vrai que l'on peut trouver assez anciennement le mot pis employé de façon analogue : Et je sçay et voy touz les jours Que tu fais du tout le rebours ; 1.
Page 129 - PREMIER CHEVALIER Celui Dieu qui fist ciel et terre, Sire, vous ait en bon jour mis, Et dessus touz voz ennemis Vous doint victoire. LE ROY Mes chiers amis, le roy de gloire 1480 Vous ait mis en bonne sepmaine.
Page 230 - Pierre-le-Changeur , qui , par lonc temps , avoit vesqui de mauvaise vie, qui fu si malade que il cuidoit morir ; et en sa maladie, vit en avision les dyables qui le vouloient emporter, et ND l'en garenti à la prière d'un ange qui le gardoit , et depuis vint à santé et fist tant de bien qu'il converti unSarrazin.
Page 83 - Mais sanz saint Pierre a la grant Romme Requerre, ne si loing aler, Puis qu'est a 1'uis.

Informations bibliographiques