Élie de Saint Gille: chanson de geste

Couverture
Firmin Didot et cie, 1879 - 203 pages
 

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 66 - Que Basin ot tolu, quant Garin encanta, Quant li fain de la loge si fort les engresa : Signor, che fu la nuit que Karles i ala. Mist se main a sa bourse, l'erbe fors en geta, Tant le frota li leres que li odeurs en saut ; 1q85 Par entre .11.
Page 88 - Aymeri de Nerbone i fu as fois doner : Sor les saintes reliques font Galopin jurer Qu'il penra la puchele a mollier et a per. Et Galopins respont :
Page 30 - II se peignent en mer, si se boutent de rive Et trespassent Baudas et le terre d'Ongrie, A senestre laissierent Romaigne et Femenie, Et a destre laissierent la chité de Rousie, Et virent les palais et les herbergeries, 890 Les tors vielles et droites qui vers le ciel baulient.
Page xxxiv - Au v. 1874, F fait dire à Galopin que les présents offerts à Lubien lui sont envoyés par le seigneur de sa terre ; dans S, le rédacteur, qui prépare déjà sa fin où figure Ruben, frère de Jubien (= Lubien), annonce ces présents comme donnés par Ruben, qu'il gratifie du titre de prince d'Alexandrie ; ce qui est incompatible avec toute la donnée du poème qui fait de Jossé le roi d'Alexandrie.
Page 4 - II a hauciet le paume, se li donc .1. cop tel Por .1. poi ne l'abat et nel fist enverser. Et quant le voit li enfes, le sens quida derver...
Page 12 - Elies l'entent, ne le prisse une nesple, Ains hurte le destrier, se li lasque le resne, Vait ferir le paien sor le targe novele, Desor la boucle a or li fraint et esquartele, Le blanc hauberc del dos li desmaille et desere, 340 Si que par mi le cors li mist l'anste novele, Enpoin le par vertu, mort l'abat de la sele.
Page 47 - Et desfreme .1. guicet d'une fauce posterne, Par u el(e) sieut issir et [les] s[oi]es pucheles, Quant vient el mois de mai, por colir la florete. Venue est a Elye qui se pasme sor tere, Son cief li a lor mis par desous son brac destre, 1410 Puis l'en a apelé la cortoisse puchele : « Qui es tu, chevalier ? > che li a dit la bêle.

Informations bibliographiques