Merlin, roman en prose du XIIIe siècle, Volume 24,Partie 2

Couverture
Firmin Didot et cie, 1886
 

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 297 - Elie de Saint-Gille, chanson de geste publiée avec introduction, glossaire et index, par Gaston RAYNAUD, accompagnée de la rédaction norvégienne traduite par Eugène KOELBING (1879) 8 fr.
Page 297 - MEYER (1877! ю fr. Œuvres complètes d'Eustache Deschamps publiées d'après le manuscrit de la Bibliothèque nationale par le marquis DE QUEUX DE SAINT-HILAIRE, t. I...
Page 297 - Chansons françaises du xv' siècle publiées d'après le manuscrit de la Bibliothèque nationale de Paris par Gaston PARIS, et accompagnées de la musique transcrite en notation moderne par Auguste GEVAERT (1875). Epuisé. Les plus anciens Monuments de la langue française (1x", x' siècles) publiés par Gaston PARIS.
Page 181 - Il l'aporta cha, et garni la roche de tout chou qu'il quidoit qu'il convenist, si i demoura puis tout son aage, et fu a grant joie et a grant leeche avoec s'amie tant que il vesqui.
Page 298 - Il a été fait de chaque ouvrage un tirage à petit nombre sur papier Whatman. Le prix des exemplaires sur ce papier est double de celui des exemplaires en papier ordinaire. Les membres de la Société ont droit à une remise de 25 p. 100 sur tous les prix indiqués ci-dessus, La Société des Anciens Textes français a obtenu pour ses publications le prix Archon-Despérouse.
Page 138 - ... fors le lac. Quant il ot fait ceste maistrie, il le moustra a la damoisele et li dist : « Est bien vostre maisons fremee? Ja nus ne verra avant qui la voie, ne ne sera si près qu'il l'aperchoive, s'il n'est de l'ostel meismes. Et se auchuns de vostre maisnie, ou par envie ou par haine, la voelt ' faire savoir a autre gent, il cherra maintenant ou lac et sera peris. » « Par Dieu, Merlins, » che dist la damoisele, «onques de si cointe couvreture n'oi parler. » Ensi fu Merlins avoec la damoisele...
Page 56 - Etli compaignon de la table reonde vinrent maintenant devant le roi et li firent hommage. Et il les rechut comme ses houmes de par sa terre et coume ses hommes de par la table reonde. Et il en estoit compains ensi comme li autre...
Page 88 - ... que apres nos mors sachent nostre hoir, li povre et li riche, les merveilles qui averront au tans le roi aventureus. Et aiiés chaiens cinquante clers qui ne fachent autre mestier fors que metre en escrit les aventures de la court ensi coume elles averront as estranges et as privés.
Page 138 - Ne il n'estoit riens el monde que elle haistsi mortelment que elle faisoit Merlin, pour chou que elle savoit bien que il baoit a son pucelage, et se elle osast emprendre a lui occhirre ou par puison
Page 164 - Et elles li coururent maintenant oster cele roube qu'il avoit vestue et li aportent une autre, et aussi font au roi Uriien et a l'autre chevalier. Lors commenchent a aporter chierges et tortis et a metre par mi la nef a mont et a val, si qu'il vous samblast se vous fuissiés laiens que toute la nef fust esprise, si avoit il grant clarté en la nef. Et che faisoient elles pour chou que la nuis venoit noire et oscure.

Informations bibliographiques