Nouvelles françoises en prose du XIII siècle publiées...

Couverture
Louis Moland
P. Jannet, 1856 - 311 pages
 

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 289 - En le canbre entre Aucassins, li cortois et li gentis. Il est venus dusque au lit, alec u li rois se gist* ; s par devant lui s'arestit, si parla ; oés que dist* : « Di va ! fau, que fais tu ci ?» Dist li rois :
Page 266 - Et se j'atent le jor cler, que on me puist ci trover, li fus sera alumés, dont mes cors iert enbrasés.
Page 275 - Se Dix vos ait , bel enfant, si ferés ; et tenés dix sous que j'ai ci en une borse. — Sire, les deniers prenderons nos, mais ce ne vos canterai mie, car j'en ai juré; mais je le vos conterai se vos volés.
Page 253 - Nicolete au cler vis, 5 en une prison l'a mis, en un celier sosterin qui fu fais de marbre bis. Quant or i vint Aucassins, dolans fu, ainc ne fu si.
Page 264 - Dix, fait ele, douce creature! se je me lais cai'r, je briserai le col, et se je remain ci, on me prendera demain, si m'ardera on en un fu. Encor ainme je mix que je muire ci que tos li pules me regardast demain a merveilles.
Page 20 - Gant li variés entra en la ville , il estoit eure de disner ; si pensa , si com Dies le volt*, k'il n'iroit point en celui point, ains atenderoit tant c'on eust disné ; et il fasoit molt grant caut s si com entour la S.
Page 233 - Sarasins, si l'amena en ceste vile, si l'a levee et bautisie et faite sa fillole, si li donra un de ces jors un baceler qui du pain li gaaignera par honor : de ce n'as tu que faire. Et se tu fenme vix avoir, je te donrai le file a un roi u a un conte : il n'a si rice home en France, se tu vix sa fille avoir, que tu ne l'aies.
Page 286 - Aucassins, biax amis dox, en quel tere en irons nous ? — Douce amie, que sai jou ? Moi ne caut u nous aillons, en forest u en destor, mais que je soie aveuc vous.
Page 271 - H noise ala par tote le tere et par tôt le païs que Nicolete estoit perdue : li auquant dient qu'ele en estoit fuie, et li autre dient que li quens Garins l'a faite mordrir. Qui qu'en eust joie, Aucassins n'en fu mie liés.
Page 32 - Sarrazins, qui estoient assez preux, maiz ilz n'estoient pas preudommes. Car ilz ne craignoient ne amoient Dieu aucunement. Et disoit, que grant grace faisoit Dieu à ung chevalier, quant il avoit ce bien, que par ses faitz il estoit appelle preuhomme et preudomme.

Informations bibliographiques