Miracles de Nostre Dame par personnages: Miracles [textes

Couverture
Firmin Didot, 1881
 

Pages sélectionnées

Table des matières

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 83 - On lit en télé d'un mystère inédit du xiv" siècle : * Cy comence un miracle de Nostre-Dame et de sainte Bautheuch, femme du roy Clodoveus , qui pour la rébellion de ses deux enfans leur fist cuire les jambes, dont depuis se revertireut et devinrent religieux.
Page 194 - Or cognoiz je maintenant bien Que povre homme est touz jours bas mis, Et que nul ne li est amis S'il n'est riches et plain d'avoir.
Page 68 - Voir est que la pucelle jains, Et pour samour sui si attains Qu'en nul estat ne puis durer, Pour ce que le pere endurer Ne souffrir ne veult que je l'aie A femme, dont le cuer m'esmaie ; Nient mains, se je puis tant feray A ce cop ci que je l'aray. Va t'en...
Page 28 - L'espée nue en son poing lient ; Regarde\ que chascun lifuit ! De ça en un autre refuit Me vois bouter. ROBERT. Certes or voy-je san\ doubter Que le monde me het à mort. Et si fait Diex, il n'a pas tort. Chascun me fuit , chascun m'es[longne, Honte avoir doy bien et vergongne Des grands mesfai\ et des meschie\ Que je sui de faire entechie\.

Informations bibliographiques