Le roman de la violette ou de Gerart de Nevers: publie par Douglas Labaree Buffum

Couverture
H. Champion, 1928 - 362 pages
 

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 57 - Tant le semont on plus souvent De chanter et seïr au vent. Faire m'estuet, quant l'ai empris, Chou dont je ne sui mie apris : Chanter et vïeler ensamble.
Page 304 - II peut arriver que, par suite de l'ellipse ou de l'inversion du sujet, la forme faible du pronom, qui vient normalement après un pronom personnel sujet, un démonstratif, un relatif, un interrogatif,- un indéfini, un substantif sujet ou régime, ou un adverbe, doive se trouver en tête de la phrase, ou à une reprise importante de la phrase. Or, la langue a longtemps répugné à accepter cette...
Page 93 - Siet soi belle Euriaus, seule est enclose, ne boit ne ne mangue ne ne repose, souvent se claimme lasse, souvent se cose, c'a son ami Eenaut parler nen ose. 5 souvent s'escrie en haut: 'ha dex, verrai jou ja mon dous ami Eenaut!
Page 10 - AT 242. Bonne ert la dolours Dont naist la douchours Et solas et joie, eb. 10 3647 ; eb. 4625. Ki a et pou pain et dur lit, Ki n'a solas ne n'a délit, Rend.
Page 19 - Amors mi font renvoisier et canter et me semont que plus jolie soie, et me donne talent de miels amer c'onkes ne fis pour cest fol ki m'en prie; que j'ai ami, a nul fuer ne volroie de son gent cors partir ne desevrer; ains l'amerai, que j'en sui bien amee.
Page 2 - Ja ne luirai pour mon travail Que je ne die auchun biel mot; Et se auchuns mesdisans m'ot Et il en a duel et envie, Se je me déduis en ma vie, S'il en dist mal, li mais soit siens. Puis ce di que li sens est miens; Ne li doit nuire ne peser Se je me déduis au penser7*.
Page 10 - Ki ne set se un l'aimme point ; Je di que cil est en tel point Con l'estrumans ki est en mer, Qui ne set cuidier ne esmer En quel liu puist venir à port. Primes conut l'escu Gawain1, Et puis a ravisé l' Iwain2, Et puis l'escu le roi Ydel3: Tot ce li plot et li fu bel.
Page 103 - C'il de la vile oent le ton, isnielement as armes salent, ki bien cuident que Saisne asalent; as murs montent et se granisent. ces aleoirs de pierre emplisent. D'autres exemples se trouvent dans Godefroy.

Informations bibliographiques